Tuesday, December 25, 2007

It's Christmas

Wow, Christmas just came and went and in an hour and a half ... it would be gone.... tsk tsk ...

So what did I do for xmas this year, well met up with J and S for a xmas lunch at Jack's Place and went shop shop .. did not realise that the shopping mall was open for business and boy was it crowded.. today also marked the start of another sale season in Singapore with several Departmental stores starting their sales today. Scored a few tops at DP and Club Marc at fantastic Discounts .. think more than 50% .. kekekekek ..

On another note ... My whole stash of Winter wear is gone .. seriously .. was looking for them the other time and thought Cousin SP had them but nooooo .. it's all gone .. my "Fendi" jacket.. My Wool Sweaters .. my Fleece sweaters .. all gone .. have absolutely no idea where they all went .. sighz .. and I turned by wardrobe upside down .. bummer ... and I would not have felt so bad if not for the fact that I cannot wear the sizes found here in SG .. arghhhhhh

Monday, December 24, 2007

It's Christmas Eve

Only a few more hours to Xmas and I have this sense of anticipation .. wondering what Santa will bring me this year .. bwahahahahah ..

I dun have a Naughty or Nice List but I need to tell santa that I have been very very good .. almost angelic ( bwahahahah ... YES ... ANGELIC ... and ppl plis dun puke) ... so santa better bring me a present from the following stores :

1) Anything from the shop with the robin egg blue box
2) Anything from the shop with the brown paper bags with the name "Louis Vuitton" on it ..

Nothing else I want from anywhere ... bwahahahahah ...


Thursday, December 20, 2007

What a Boring Holiday

Today's a holiday in Singapore and I spent it literally playing games and lazing ard .. Looked at my SB area and I am so wanting a bigger table and better organizational stuff .. too much stuff .. no mojo .. makes me room very very cluttered and un - inspiring ... I so want to scrap but ... there is no push factor to do it .. bleah indeed ..

4 more days to xmas and I am not even prepared for gifts and such ... such a procrastinator .. but I have let word out that .... no presents for anybody .. and is also not expecting anything either so ... kekeke .....

Wednesday, December 19, 2007

Another Sian Layout

Credits :

Paper : AL french twist
Cs : Bazzill
bellies : AL french twist Transparent Diecut borders
Alphas : AC Thickers
Journalling Card : MME

Another layout done .. dun really fancy it but heck ... hahahaha ... dunno how to do the reverse Mirror image thing so .. too bad .. took it with my webcam ..

Monday, December 17, 2007

Off again

Off to BKK sometime in January .. and den to CHA in feb .. travelling again .. and thereafter .. i wonder where else I will be going to ...

Thursday, December 13, 2007

250 Buckaroos worth of SB Supplies

Kekekek .. what was supposed to be a dinner with Boo became me lucky night with me winning 250 bucks worth of SB supplies from MWL .. in their lucky candy cane dip .. kkekeke .. me is happy now .... all i need is my Mojo to come back and I am set for CHA .. ehheehh

Tuesday, December 11, 2007


Okay I take back my post abt me being inspired ... I am sooo mojoless at the moment till I am seriously considering keeping my SB stuff .. HOW ???

Xmas shopping takes on a whole new dimension when I start thinking of the presents i want .. bwahahahahah ...

Sunday, December 9, 2007

25 years of Television

Wow, has it been that long already ?

Was watching the Mediacorp show and boy was it a reality check .. one that says I AM NOT THAT YOUNG ANYMORE .. but it was really great to see some actors and actresses that have left the station come back for the event .. kekeke they din age that much ...

J and I have been remembering times like 10 years ago and realise that we have aged ... alot .. sighz .. how to turn back time ????

Friday, December 7, 2007


Only, 64 more days before CHA Winter 08 and I am officially inspired ... bwahahah I now have the urge to start scrapping ... BRING IT ON !!!!!!!!

On another note, Airtickets is still not confirmed but accomodations are .. thanks to K who is arranging them. I cannot wait to go to CHA for 10 whole glorious days ... wooohooo .. would it be too early to be packing my bags ? hehehe

Thanks to concerns abt me being sick sick sick .. I am on the road to recovery but my "SUPER DUPER DUPER SUPER" virus has hit no less than 3 persons .. bwahahah .. Hope they get well soon ..

Wednesday, December 5, 2007

Holiday Challenge and Gift Exchange

My goodness where did the time fly to ??? I just realised that it is almost time for the Holiday Challenge to end in the forum and also the gift exchange ... I am soooo dead ... SOOOOOO SOOOOO SOOOO SOOO Dead .....

Tuesday, December 4, 2007

A whirlwind of a weekend

The weekend passed in a blink of the eye... I sooo wanna turn back time. The wedding was a blast and it was soooooo lovely to see becky finally married. Cannot belive that all that planning and preparing was such hard work but to finally see it to the end was unbeliveable.

Was a great weekend of meetings and catching up with friends from all over, but the best was KK coming down all the way from KL to attend the wedding... immediately after a 8 day conference in Cebu ... kekeke he din even go home and come lugging all that dirty laundry .. keeekek .. I have not had rest since the wedding but it was all worth it ... meeting up with andrew who flew in from HK, Mark who came back from Fujian where he is based and also meeting up with jamie from Seoul... I absolutely love such meetings and gathering of old friends which makes me wanna go back to the time where there were only a few KMs between us... but now there is a few thousand KM between us and the long air travel time to consider... so such gatherings are soooooooo good for the soul..

I am heartened to know that althou we have not met up for the longest time, we can still fall back on old friendships and have the wackiest time ever. Althou we all look like our ages.. and some even with re-ceeding hairlines... heheeh Yes ... not going bald but receeding hairlines .. bwahhaahah .. but this weekend was the funniest ever .. why did we all have to grow up ??? I DUN WANNAAA GROW UP...

There are no photos because ..I simply did not take any ... not any that I think I could post .. was too bz "torturing" the brothers and stuffing my face with good food anyways... have to wait for Daniel to give me the photo of me in my gown thou .. bwahahahah .. yes .. NO PHOTOS .. ahaha

Well, I should be getting some rest pretty soon .. kekeke most of them have gone back home to their work and responsibilities but I am meeting up with some of the UNC gang this friday with Mark ..which is sooooo gonna be a blast again .. cannot wait .. till then ... work beckons .. *BLEAH*